Recent Posts

Pages

25 Haziran 2011 Cumartesi

Mehmet Boztepe Eskişehirspor'da!



Borussia Dortmund II forması giyen gurbetçi futbolcu Mehmet Boztepe ile 3 yıllık anlaşma sağlandı. Transferi Halil Ünal da basın yoluyla duyurdu. Borussia Dortmund ile olan sözleşmesi sona erdiği için herhangi bir bonservis bedeli ödenmeyecek. Eskişehirspor'a ortasaha da dinamiz katacak bir transfer...


MEHMET BOZTEPE'nin VİDEOLARI








 
"Bana Türk Ribery diyorlar"

Almanya'da yetişen yetenekli oyuncularımızdan biri de Mehmet Boztepe. Genç oyuncu, Süper Lig'den gelen transfer teklifleri üzerine Türkiye'ye geldi ve editörümüz Hilmi Sever'in sorularını yanıtladı.

 

Röportaj: Hilmi SEVERhttp://twitter.com/hilmisever
Almanya'da yetişen Türk futbolcular son yıllarda adlarından çok daha fazla söz ettiriyor. Son olarak Nuri Şahin ve Hamit Altıntop'un Real Madrid'e transferi bu işin zirvesiydi ve tüm dünya iki yıldız oyuncumuzu konuştu. Tıpkı Nuri Şahin gibi Borussia Dortmund alt yapısında yetişen bir başka isim de Mehmet Boztepe.
Dortmund'da bu sezon A takıma çıkacak olan Mehmet, Süper Lig'den gelen teklifler üzerine Türkiye'ye geldi. Ve ayağının tozuyla da sorularımızı yanıtladı.
Hızı ve sürati ile dikkat çeken Mehmet, orta sahada görev yapıyor ve iki ayağını da çok etkili kullanıyor. Kısa bir süre içinde de adından sıkça söz ettirebilecek potansiyele sahip. Almanya'da, 'Türk Ribery' lakabı takılan Mehmet'i önümüzdeki sezon Süper Lig'de görebiliriz.
Şimdi bu röportajlar sizleri başbaşa bırakıyoruz:
"ALT YAPILARDA BÜYÜK DİSİPLİN VAR"


-Seni kısaca tanıyabilir miyiz?"Almanya'da amatör bir takımda futbola başladım. 11 yaşımda Borussia M'Gladbach'a geçtim. 6 sene M'Gladbach'ta oynadım, oradaki son yıllarımda Borussia Dortmund'un scoutları geldi ve beni izlemeye başladılar. Beni çok beğendiklerini söyleyip transfer etmek istediler ve ben de Borussia Dortmund'a transfer oldum. Son 4 sezondur da Borussia Dortmun'da oynuyorum."
-Öne çıkan özelliklerin neler?"Bana Almanya'da Türk Ribery diyorlar. Çok süratli ve teknik bir oyuncuyum. Almanya'da iyi bir alt yapı eğitimi aldım. İyi bir fiziğe ve güce sahibim. Mücadeleden asla kaçmam, ikili mücadeleleri sonuna kadar kovalarım ve kendime güvenim tamdır."
-Almanya'daki alt yapılardan biraz bahseder misin?"Almanya'da alt yapılarda büyük bir disiplin var. Genç futbolculara büyük önem veriliyor ve istenilenler sürekli olarak anlatılıyor. Taktik disiplin üzerinde özellikle duruluyor. Oyuncuların fizik olarak gelişmesine de büyük özen gösteriyorlar."
"BEN MEHMET BOZTEPE'YİM"
-Senin için Dortmund'un yeni Türk yıldızı olacak, Yeni Nuri Şahin'i yorumları da yapılıyor..."Ben Mehmet Boztepe'yim. Nuri ve benim oyun tarzım çok farklı.
-Dortmund teknik direktörü Jurgen Kloop ile konuştun mu? O sana neler söylüyor?"Kloop'la sık sık konuşuyoruz. Çok iyi bir gelişme gösterdiğimi, kısa sürede çok iyi yerlere geleceğimi ve Dortmund'da gelecek sezon A takımda sık sık şans vereceğini söylüyor."
-Genç Milli takımlarımızda forma giydin..."Evet U-19, U-20 ve U-21'de forma giydim. Alman Milli Takımı'nın genç takımlarında da oynayabilirdim ama Türk Milli Takımı'nı tercih ettim."
Süper Lig'i nasıl buluyorsun?"Zaman zaman Süper Lig'deki maçları izliyordum. Türk futbolu çok ilerledi, sert ve zorlu maçlar oynanıyor."
-Peki bu sertliğe çabuk uyum sağlayabilir misin?"Fizik olarak çok iyi bir durumdayım, sertlik beni asla korkutmaz. Kendime inandığım için buradayım, yoksa şu an Türkiye'de olmazdım."
-Beğendiğin Türk oyuncular kimler?"Emre Belözoğlu ve Arda Turan'ı beğeniyorum."
"NURİ'NİN REAL MADRİD'E GİDECEĞİNİ BİLİYORDUM"
-B.Dortmund'dayken Nuri Şahin ile aranız nasıldı?"Nuri ile çok yakın arkadaşız. A takım ile sürekli antrenman yapıyordum ve onunla da hep beraberdim. Real Madrid'e gittiği için tabi ki çok mutlu. Telefondan ve facebook'tan sık sık görüşüyoruz. Çok mutlu olduğunu ve gurur duyduğunu söylüyor."


-O zaman Real Madrid'e gideceğini de herkesden önce sen biliyordun..."Evet ben anlaşma olmadan çok önce Real Madrid'e gideceğini biliyordum. Antrenmanlarda bu konuyu da konuşuyorduk."
-Nuri Real Madrid'de başarılı olur mu?"Onun İspanya'da çok başarılı olacağına eminim. Nuri çok yetenekli ve lider bir oyuncu. Kendini kısa sürede ispatlayacaktır."
"NURİ PLAYSTATİON'DA DA R.MADRİD'İ ALIYORDU"
-Boş zamanlarınızda neler yapıyordunuz?"Dortmund'da hem beraber çalışıyorduk hem de boş zamanlarımızda geziyorduk. Sık sık da playstation maçları yapıyorduk."
-Playstation'da Nuri Real Madrid'i mi alıyordu? Sen hangi takımı alıyordun? "Nuri hep Real Madrid'i alıyordu, ben de Barcelona ile oynuyordum. Kıran kırana maçlar yapıyorduk."


 Sporx.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More